Les persones interessades poden formalitzar la sol·licitud d’inscripció a les proves, bé sigui amb el pagament del preu d’inscripció a les proves o bé amb la confirmació de la sol·licitud d’inscripció en aquelles localitats on les proves són exemptes de pagament.
Un cop efectuat el pagament o la confirmació de la sol·licitud d’inscripció en aquelles localitats on les proves són exemptes de pagament, les persones interessades rebran un correu electrònic amb les dades personals i les dades de la prova. La sol·licitud d’inscripció quedarà validada un cop s’hagi verificat l’acreditació de la residència fora del domini lingüístic de la llengua catalana o a l’Alguer.
No es considerarà vàlida la inscripció si no s’ha fet el pagament corresponent, llevat de les localitats que siguin exemptes de pagament. S’entén que les persones que no facin el pagament dins del termini establert desisteixen de la sol·licitud i, per tant, queden excloses de la convocatòria.
Les persones que no hagin pogut acreditar la residència fora del domini lingüístic o a l’Alguer en el període d’esmena quedaran excloses definitivament de la convocatòria i no es procedirà al retorn de l’import de la inscripció a la prova.
Un cop efectuat el pagament, l’Institut Ramon Llull no retornarà l’import corresponent al preu d’inscripció a les proves, llevat dels supòsits inclosos als apartats 8.1 i 9.4 de la resolució de la convocatòria de proves.
No s’acceptaran canvis de nivell ni de localitat d’examen un cop fet el pagament o la confirmació de la sol·licitud d’inscripció en aquelles localitats on les proves són exemptes de pagament, llevat dels casos inclosos a l’apartat 8.1 i 9.4 en el cas del canvi de localitat.
Per a més detalls del procediment d’inscripció i pagament, podeu consultar la resolució de la convocatòria de proves.