La sol·licitud de presentació estarà disponible a la seu electrònica en el termini establert a la convocatòria.
Pel cas de persones sol·licitants estrangeres (persones jurídiques no residents) que sol·licitin per primera vegada una subvenció a l’Institut Ramon Llull hauran d’iniciar el tràmit a través de qualsevol d’aquestes vies:
- Presentació per via telemàtica amb certificat digital: Només per a residents a la UE. Podeu consultar el llistat de certificats acceptats. Recomanat.
- Presentació per via telemàtica amb acreditació (usuari/contrasenya): Petició d’acreditació (facilitada en un termini màxim de 72 hores).
Institut Ramon Llull s’encarrega de generar-la i fer-la arribar d’una manera segura als ciutadans estrangers no residents després d’haver verificat la documentació que acrediti la seva identitat. L’acreditació té una validesa de cinc anys a comptar a partir de la data de presentació de la documentació que acredita la identitat de la persona interessada, a no ser que hi hagi hagut algun canvi. Un cop rebuda l’acreditació es podrà tramitar la sol·licitud de subvenció.
Si s’escau, tingueu en compte el termini previ necessari per tal d’efectuar l’acreditació.
Les persones jurídiques han de presentar la sol·licitud i realitzar els altres tràmits associats al procediment de concessió i justificació de les subvencions només per via telemàtica utilitzant la seu electrònica de l’Institut Ramon Llull i el sistema de signatura corresponent.