Resum de la convocatòria pública per a la concessió de subvencions publicada al DOGC el 21 de setembre de 2020
Traducció arts visuals
Subvencions a la traducció d'obres i portafolis/dossiers d'artistes visuals, arquitectes i dissenyadors i de textos de crítics per la seva difusió digital
Resum de la convocatòria pública per a la concessió de subvencions publicada al DOGC el 21 de setembre de 2020
Bases
Bases en format PDF. Per veure aquests fitxers us podeu baixar el programa Adobe Acrobat.
Resolució
OBJECTE
Traducció d’obres i portafolis/dossiers d’artistes visuals, arquitectes i dissenyadors i de textos de crítics per la seva difusió digital sempre que es compleixin els requisits següents:
No són objecte d'aquesta convocatòria:
Persones beneficiàries
Poden ser beneficiàries d’aquestes subvencions les persones físiques, persones físiques empresàries o persones jurídiques que compleixin els requisits establerts en aquestes bases.
No poden ser beneficiaris d'aquesta subvenció
Sol·licituds
S’ha de presentar una única sol·licitud per text independentment del nombre de llengües a les quals es vulguin fer les traduccions per a les quals es demani la subvenció.
La quantia destinada a cada subvenció pot ser de fins al 100% de les despeses subvencionables establertes a la base 5. La quantitat màxima atorgada per sol·licitud és de 2.000,00 euros.
L’import màxim subvencionable és de 2.000,00 euros per sol·licitud.
Despeses subvencionables
Les corresponents als costos de traducció d’obres i portafolis/dossiers d’artistes visuals, arquitectes i dissenyadors i de textos de crítics per la seva difusió digital.
Presentació de les sol·licituds
La sol·licitud de presentació estarà disponible a la seu electrònica de l’Institut Ramon Llull en el termini establert a la convocatòria.
a) Pel cas de sol·licitants espanyols:
Les persones físiques i persones físiques empresàries preferentment per via telemàtica utilitzant la seu electrònica de l'Institut Ramon Llull.
Durant aquest període, les persones físiques que vulguin lliurar documentació en paper hauran d'enviar un correu amb tots els documents en format PDF juntament amb una còpia en format PDF del DNI a l'adreça registre@llull.cat. Un cop registrada la documentació, se'ls enviarà un rebut al correu electrònic que consti a la documentació lliurada.
Les persones jurídiques només per via telemàtica utilitzant la seu electrònica de l'Institut Ramon Llull.
b) Pel cas de sol·licitants estrangers:
Si s’escau, tingueu en compte el termini previ necessari per tal d’efectuar l’acreditació.
Justificació
Terminis de presentació
El termini de presentació de les sol·licituds és del 22 de febrer al 22 de març i del 20 de setembre al 20 d'octubre de 2021 (ambdós inclosos)
Consulta i presentació de documents
Els expedients poden ser consultats telemàticament a la seu electrònica.
La documentació addicional, si escau, i la documentació justificativa es pot aportar per mitjans telemàtics a la seu electrònica.
Per a la presentació de documentació justificativa vegeu el document guia.
Contacte
Per a resoldre dubtes sobre les sol·licituds adreceu-vos a Eva Solans esolans@llull.cat
Aquest web només utilitza galetes de sessió amb finalitats tècniques i analítiques, no recull ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu consentiment. Tanmateix, sí que utilitza galetes de tercers amb finalitats estadístiques. Podeu obtenir més informació o administrar-les oposar-vos-hi fent clic a "+ Info"