Institut Ramon LLull

TRADUcat: Traductors del català

Aquesta base de dades ofereix informació i dades de contacte sobre els traductors de literatura catalana amb obra publicada els últims anys, a partir de les dades contingudes al TRAC (base de dades de traduccions de literatura catalana), i és un recurs al servei de tots aquells que necessitin informació sobre els traductors literaris en actiu.

La base pot incloure tots aquells traductors que hagin publicat almenys un llibre traduït del català a una altra llengua, en format llibre i de traducció exclusiva. Els traductors interessats poden enviar les seves dades a l'IRL, que gestionarà i mantindrà actualitzada la base. No dubteu a fer-nos saber qualsevol comentari, absència o correcció per correu electrònic: Dolors Oliveras o al correu general del Llull

Podeu consultar si aquests exemplars estan disponibles a la Biblioteca de l'Institut Ramon Llull.

Julia Sanches

Julia Sanches

Julia Sanches tradueix literatura del català, castellà, i portuguès a l’anglès. Va ser finalista de diversos premis, entre ells el Cercador Prize, el Queen Sofía Spanish Institute Prize, el International Booker, i el PEN Translation Prize, que va guanyar per la seva traducció de Aves migratorias, de l’autora mexicana Mariana Oliver. Nascuda al Brasil, viu a Nova Anglaterra.
Llengua d'arribada: Anglès
Gènere: Narrativa, Poesia, Prosa no de ficció
Mostra de traducció:
Última actualització: 27/07/2026 15:56
Av. Diagonal 373, 08008 Barcelona
T. +34 93 467 8000
info@llull.cat

Horari: 8h-15h, DL-DV
Registre: 9h-14h, DL-DV