Ares Llop i Anna Paradis.
Aquest taller té per objectiu explorar la integració de l’ensenyament de la gramàtica en un aprenentatge de CLE de base comunicativa. Veurem com el domini del significat i de l’ús de les
formes gramaticals pot contribuir a la millora de les competències i de les produccions escrites i orals.
+INFO Anna Guaita.
El que pretén aquest taller és enriquir i reescriure la memòria a partir de les veus de les dones
escriptores catalanes. Parlarem del paper de la dona, del català i de l’entorn, així com dels punts comuns i dissonants de les narratives que descriuen una època.
+INFO Miquel Miró i Úrsula Vacalebri.
El taller comença amb una sèrie de reflexions genèriques al voltant de la qüestió dialectal i es duu a terme una breu revisió crítica dels materials existents de CLE dels quals es poden extreure mostres de llengua de diferents varietats.
+INFO Anna T udela.
En aquest taller presentarem una proposta perincorporar les Humanitats Digitals (HD) a les classes de cultura i farem activitats per familiaritzar-nos amb algunes de les eines pròpies
d’aquesta disciplina.
+INFO Pol Masdeu.
El taller té com a punt de partida una unitat didàctica, ideada per a un grup B1/B2, que es divideix en quatre blocs: la Nova Cançó, el Rock Català, del 2000 al 2010 i des del 2011 fins avui
dia. L’objectiu és endinsar-nos en la música feta a casa nostra, per tal de detectar cançons i exponents de cada una de les onades musicals i reflexionar com les podem treballar a classe de CLE.
+INFO Alba Delgado.
Aquest taller reflexiona sobre el concepte i el rol de la ludificació a l’aula virtual de CLE a partir d’alguns exemples amb el recurs web Genial.ly.
+INFO