Institut Ramon LLull

Tere Núñez i Couple Coffee presenten a la sala Musicbox de Lisboa i el Festival Polirítmia de València, el resultat d'una residència de creació

Música.  26/06/2023

La cantautora valenciana Tere Núñez i el duet brasiler Couple Coffee actuaran el proper 27 de juny a la Sala Musicbox de Lisboa fruit d’una residència de creació entre artistes de territori català i portugués organitzada per l’Institut Ramon Llull. Les formacions oferiran un altre concert en el marc del Festival Polirítmia de València després d’una segona estada creativa en aquesta ciutat que tindrà lloc del 2 al 6 de juliol.




Del 22 al 26 de juny, la Sala Musicbox de Lisboa acollirà la residència de creació de la catautora valenciana Tere Núñez i de la formació brasilera Couple Coffee amb el colofó d’un concert al mateix espai el dia 27 de juny. Per tercer any consecutiu l’Institut Ramon Llull organitza aquestes trobades internacionals, que des del 2021 compten també amb la col·laboració del Festival Polirítmia de València. La segona estada creativa es realitzarà del 2 al 6 de juliol a València, i tindrà com a resultat una actuació en viu el 5 de juliol al Teatre Rialto.

Tere Núñez és una artista polifacètica amb una extensa trajectòria on s’entrellacen la cançó d’autor, el treball en altres grups, projectes de difusió, multidisciplinaris i didàctics, així com la composició de bandes sonores. Couple Coffee és un duet brasiler amb seu a Portugal format per la veu de Luanda Cozet i el baix elèctric de Norton Daiello. La formació, que ha col·laborat amb grans artistes brasilers, barreja les influències del jazz, la bossa nova, música popular portuguesa i el chorinho, desplegant un cos de treball singular i eclèctic.

L’any passat, la castellonenca Xiomara Abelló i la portuguesa Bia Maria van ser les protagonistes d’aquestes residències que des de fa tres anys acullen artistes del territori de València i Portugal. Les propostes han estat triades conjuntament per l’Institut Ramón Llull, els directors del Festival Polirítmia i el Festival MIL de Lisboa (MIL- International Music Newtwork). Festivals centrats en el descobriment, promoció i internacionalització de la música popular.

Aquesta no és l’única activitat dins del marc de residències amb Musicbox, ja que el mes de setembre la menorquina Anna Ferrer farà una altra estada amb la formació portuguesa Fado Bicha amb la col·laboració de Fira B.