Resum de les bases per a la concessió de subvencions publicada al DOGC el 27 de gener del 2025.
Subvencions per a la mobilitat per dur a terme activitats en l’àmbit de les arts visuals, el disseny i l’arquitectura
Resum de les bases per a la concessió de subvencions publicada al DOGC el 27 de gener del 2025.
Aquest resum té un caràcter merament informatiu, i no se’n pot derivar cap efecte jurídic vinculant per a l’Institut Ramon Llull. Cal que el sol·licitant consulti les bases i la resolució de la convocatòria.
Bases
Document en format PDF. Per veure aquests fitxers us podeu baixar el programa Adobe Acrobat.
Convocatòria
Document en format PDF. Per veure aquests fitxers us podeu baixar el programa Adobe Acrobat.
TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
El termini de presentació de les sol·licituds es fixa a la convocatòria.
Primera convocatòria (activitats de l’1 de gener al 30 de juny de 2025):
Segona convocatòria (activitats de l’1de juliol al 31 de desembre de 2025)
Es podran realitzar consultes durant tot el període de presentació de sol·licituds fins l’últim dia a les 14:00 hores.
OBJECTE I REQUISITS
Subvencions a la mobilitat per dur a terme activitats fora de Catalunya en l’àmbit de les arts visuals, el disseny i l’arquitectura, que contribueixin a la difusió a l'exterior de la creació catalana, sempre que es compleixin els requisits següents:
No són objecte d'aquesta convocatòria els desplaçaments que tinguin per objecte:
Despeses subvencionables
Persones beneficiàries
Poden ser beneficiàries d’aquestes subvencions les persones físiques, persones físiques empresàries o persones jurídiques que compleixin els requisits establerts en les bases de la convocatòria.
Sol·licituds
Es pot sol·licitar un màxim anual de 15.000,00 euros per autor/a durant l'any de la convocatòria.
L'import mínim subvencionable és de 300,00 euros.
L'import màxim subvencionable és de 15.000,00 euros.
Presentació de les sol·licituds
La sol·licitud de presentació estarà disponible a la seu electrònica en el termini establert a la convocatòria.
a) Pel cas de persones sol·licitants espanyoles:
b) Pel cas de persones sol·licitants estrangeres (persones físiques empresàries i persones jurídiques no residents) que sol·licitin per primera vegada una subvenció a l’Institut Ramon Llull hauran d’iniciar el tràmit a través de qualsevol d’aquestes vies:
L’Institut Ramon Llull s’encarrega de generar l’acreditació i fer-la arribar d’una manera segura als ciutadans estrangers no residents després d’haver verificat la documentació que acrediti la seva identitat. L’acreditació té una validesa de cinc anys a comptar a partir de la data de presentació de la documentació que acredita la identitat de la persona interessada, a no ser que hi hagi hagut algun canvi. Un cop rebuda l’acreditació es podrà tramitar la sol·licitud de subvenció.
Si s’escau, tingueu en compte el termini previ necessari per tal d’efectuar l’acreditació.
JUSTIFICACIÓ
Les persones beneficiàries han de presentar a l'Institut Ramon Llull, com a documentació justificativa per a la tramitació del pagament de l'import total concedit en concepte de subvenció, un compte justificatiu amb aportació de justificants de despesa que ha de contenir:
Per a més informació, consulteu el punt 16 de les bases.
RESOLUCIÓ i RECURSOS
La persona titular de la Direcció de l'Institut Ramon Llull resoldrà en el termini màxim de sis mesos a comptar a partir de la publicació de la convocatòria.
Transcorregut el termini màxim previst sense que s'hagi dictat i notificat la resolució final del procediment, les persones sol·licitants poden entendre desestimades les seves sol·licituds per silenci administratiu.
La resolució no exhaureix la via administrativa. Es pot interposar un recurs d'alçada davant la persona titular del Departament de Cultura en el termini d'un mes a comptar de la publicació.
Formularis
Les sol·licituds s'han de presentar a la seu electrònica
Consulta i presentació de documents
Els expedients poden ser consultats telemàticament a la seu electrònica.
La documentació addicional, si escau, i la documentació justificativa es pot aportar per mitjans telemàtics a la seu electrònica.
Per a la presentació de documentació justificativa vegeu el document guia.
Contacte
Per a resoldre dubtes sobre les sol·licituds adreceu-vos a: Eva Solans (esolans@llull.cat).
Per resoldre problemes relacionats amb la Seu electrònica empleneu el següent formulari: Seu electrònica - Contacte
L'horari telefònic de consultes és de 10 h a 14 h de dilluns a divendres.