L'EIX
electrònica i hip hop, experimental / contemporània //
L’Eix are Ferran Fages (acoustic guitar), Oriol Rosell (electronica) and Julià Carboneras (interactive devices). Fusing experimental and popular, electronic and acoustic, their music is a delicate balance between melody and silence, and organic and electronic textures.
Live, L’Eix serve up a powerful audiovisual experience audiovisual based on their use of devices that visualise their music through real-time interaction between sound and light.
MANAGEMENT
Search
Tags
Aprendre català al món
Bases de dades
Subvencions
Cultura Catalana
L’Institut Ramon Llull és un consorci integrat per la Generalitat de Catalunya, el Govern de les Illes Balears i l'Ajuntament de Barcelona que té com a finalitat la projecció i difusió exterior de la llengua i la cultura catalanes en totes
les seves expressions.



La Fundació Ramon Llull, està constituïda pel Govern d'Andorra, l'Institut Ramon Llull, el Consell General dels Pirineus Orientals, l'Alguer, Xarxa de municipis i entitats de les Illes Balears i la Xarxa de ciutats valencianes Ramon Llull, i té la seva seu a Andorra

