Institut Ramon LLull

Cercador

Barcelona acull una trentena d’estudiants de català d’arreu del món

Llengua.  Barcelona, 13/07/2015

L’Institut Ramon Llull organitza, amb la col·laboració de la Universitat de Barcelona, una estada lingüística adreçada a estudiants de català de les universitats i altres centres docents de l’exterior que comença dimarts vinent. Aquesta estada combina cursos de llengua i cultura catalanes amb un programa d’activitats de lleure. Igualment, s’han previst intercanvis lingüístics i grups de conversa amb estudiants de la UB, aprofitant tots els avantatges que ofereix l’estiu a Barcelona. 




A l’estada hi participaran 30 estudiants de català procedents de països tan diferents com Alemanya, Canadà, Eslovàquia, Espanya, EUA, França, Itàlia, Kazakhstan, Mèxic, Portugal, Regne Unit,  República Txeca, Romania, Rússia i Sèrbia. Aquests estudiants provenen d’universitats de la xarxa universitària d’estudis catalans a l’exterior que coordina l’IRL. Un cop han iniciat aquests estudis, se’ls ofereix la possibilitat de perfeccionar els coneixements i viure l’experiència de conviure en català durant quinze dies.

 

Els participants a l’estada arribaran a Barcelona demà dimarts 14 de juliol. Les activitats començaran l’endemà i s’allargaran fins al 31 de juliol. De dilluns a divendres, cada matí realitzaran un curs de llengua catalana a l’Edifici Històric de la UB. Aquestes classes es combinaran amb sessions sobre cultura catalana, des de l’art, la literatura i, la sociolingüística, fins al  disseny o les tradicions. Les sessions formatives es completaran amb grups de conversa  i amb altres activitats de caràcter més lúdic com ara una visita a la Pedrera, la participació en un dels assajos de la Colla dels Castellers de Barcelona i un taller de cuina a la Boqueria.

El dia a dia de l’estada es podrà seguir al blog http://estadalinguistica.blogspot.com.es

XIV Campus universitari de la llengua catalana

Paral·lelament a aquesta estada tindrà lloc la XIV edició del Campus universitari de la llengua catalana organitzat per l’Institut Ramon Llull en col·laboració amb el Govern d’Andorra. El Campus se celebrarà del 19 al 26 de juliol a Andorra la Vella i del 26 de juliol al 2 d’agost a Girona.

L’estada l’organitzen l’IRL i la Universitat de Barcelona i tindrà lloc del 14 al 31 de juliol

    Logo Institut Ramon Llull
  • Un consorci de:

  • Generalitat de Catalunya Govern Illes Balears Ajuntament de Barcelona

Aquest web només utilitza galetes de sessió amb finalitats tècniques i analítiques, no recull ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu consentiment. Tanmateix, sí que utilitza galetes de tercers amb finalitats estadístiques. Podeu obtenir més informació o administrar-les oposar-vos-hi fent clic a "+ Info"